Fontos Információk

Mi az a M.N.PC.T?
Egy mozaik szó ami a következőket jelenti:

  • M = Mobiltelefon
  • N = Notebook
  • PC = Asztali számitógép
  • T = Tablet

Ezeknek a javításával, és karbantartásával foglalkozom. Eleinte csak saját magamnak, de 2019-től úgy gondoltam adok magamnak egy esélyt arra, hogy akik kérik azoknak is megjavítsam a fentebb irt készülékeiket…


Hogyan történik a szervizelés?

Az eszköz tulajdonosa elhozza hozzám személyesen, ahol felveszek egy gépátvitel jegyzőkönyvet ahol a tulajdonos elmondja milyen rendellenességet tapasztalt a gép működése közben… Erre azért van szükség, mert az elmondottak alapján már legtöbbször ki lehet találni, hogy mi a hiba oka…


Mit tartalmaz a gépátviteli jegyzőkönyv?

  • Az eszköz tulajdonosának nevét
  • Címet
  • Elérhetőségét (e-mail cím**, vagy telefon szám esetleg mindkettő)
  • Általa bejelentett hiba
  • Érdeklődési kód (amin a tulajdonos érdeklődnek a gép javításának állapotáról)
  • Aláírás (eszköz tulajdonosa, és az enyém)

** E-mail címre azért van szükség mert oda küldöm a tulajdonosnak a jegyzőkönyvet! Amit gondosan őrizzen meg!! Mert a rajta található kód segítségével itt az oldalon lekérdezheti jelenlegi javítási státuszát. Mivel a kialakult járvány helyezett miatt jobb, ha kevesebbszer találkozunk.


Van-e  garancia? Ha igen akkor mennyi?

Igen van! Takarítás kivételével minden szolgáltatásomra 6 hónap teljeskörű garanciát vállalok… De csak is abban az esetben ha az én hibámból következett be… Mert ha kiderül, hogy az eszközbe “behatolás” történt azután, hogy a tulajdonosnak visszaadtam a készülékét akkor a garancia azonnal megszűnik, és az esetleges javítási költség(ek) a tulajdonos terheli.


Mit tartalmazz a garancialap?

  • Tulajdonos nevét
  • Címet
  • Általa bejelentett hiba
  • Kicserélt alkatrész(ek) nevét
  • Garancia kezdete, és vége dátumát
  • Keltezés dátuma
  • Aláírás (tulajdonos, és az enyém)

Hasonlóan a gépátviteli jegyzőkönyvhöz ezt is e-mailben küldöm ki… Megkérem továbbá a tulajdonost, hogy gondosan őrizze meg, mert ezzel tudja igazolni, hogy valóban van-e még garancia a készülékén…


Számitógép (PC) esetén [hozza/NE HOZZA MAGÁVAL]:

  • Tápkábel
  • Alkatrész (Ha már Ön esetleg megrendelte, de azt szeretné, hogy én építsem be)
  • Billentyűzet, egér (NEM SZÜKSÉGES!)
  • Monitor (SZINTÉN NEM SZÜKSÉGES!)

Mobil, Laptop, Notebook, Tablet esetén [hozza/NE HOZZA MAGÁVAL]:

  • Alkatrész (Ha már Ön esetleg megrendelte, de azt szeretné, hogy én építsem be)
  • Akkumulátor (Ha kivehetős)
  • Hálózati töltő

Hasznos volt a cikk? Akkor oszd meg másokkal is!