M.N.PC.T – Kijelzőcsere

Ahogy mondani szoktam: “A videót nem csak hallgatni, látni is kell.” Ahhoz pedig kép leadására alkalmas eszköz kell más néven: kijelzőre van szükség. Ami lehet saját, vagy egyéb más okok miatt mint minden az életben bizony ez is elszokott romlani.

Leggyakoribb hibák, illetve okok:

  • Ki-be kapcsol a kijelző.
  • Leejtés következtében a kijelző betörik.
  • Nem add képet.
  • De előfordulhat például az is főleg laptop/notebook a sok fel, és le hajtogatástól a szalagkábel esetleg kilazul, vagy éppen esetleg megtörik.
  • Asztali számítógép esetén vagy a monitorunk adta meg magát, vagy az integrált videó kártya (ami bele van építve az alaplapba), vagy az ami utólag lett beleszerelve.

Hogyan lehet ezeket javítani?

  • Ha laptop/notebook, vagy más készülékünk leejtés következében betörik azt csak egy módon orvosolható még hozzá egy teljes kijelzőcserével. Amit otthon senki sem tud elvégezni hacsak nincsen egy ugyan olyan típusú készüléke. De én véleményen szerint inkább senki se álljon neki ne, hogy több kárt tegyen mint hasznot. Inkább ha van rá mód hozzá el hozzám, ahol egy alapos átvizsgálás után megrendelem a szükséges kijelzőt, vagy ha cserélhető a szalagkábel akkor azt. Aminek a megérkezését követően be is szerelek.
  • Asztali számítógép esetén ha van tartalék monitorunk akkor arra kössük rá, hogy azzal add-e képet. Ha azzal sem akkor valószínűleg, vagy az integrált, vagy az utólag beszerelt videokártyánk adta meg magát. De mivel otthon nem mindenkinél van tartalékba így azt nem tudja leellenőrizni, hogy ha kicseréli működik-e vagy sem. Ezért hasonlóan a fentebb írtakhoz hozza el, és én felderítem a hiba okát. Mert az is előfordulhat, hogy nem is a videokártya hanem az alaplap adta meg magát, de az csak egy alapos átvizsgálás után derül csak ki.

Mennyi a javítás díja?

  • Beszerelés díja (laptop, notebook, mobil, vagy tablet) esetén: 500 Ft
  • Kijelző/Szalagkábel ára: Változó Ft (Mivel márkaként változó.. valamint minden esetben megmutatom a tulajdonosnak megrendelés előtt, hogy alkatrész szükséges a készülékéhez aminek az árát azonnal, vagy átutalás után tudom csak megrendeni)

Garancia van-e? Ha igen mennyi?

  • Minden szolgáltatásomra így erre is 6 hónap teljes körű garanciát vállalok. De csak abban az esetben ha az én hibámból következett be. Mert ha kiderül, hogy az eszközbe “behatolás” történt miután visszaadtam a tulajdonosnak a garancia azonnal érvénytelenítésre kerül, és a felmerülő javítási költség(ek) a tulajdonost terheli.